Oldalak

2010. május 16., vasárnap

Tonhal fasírt paradicsomos mártogatóval

Tegnapi gyors vacsorának (tévénézés mellé hihi:) ) tonhalfasírtot készítettem paradicsomszósszal. Elkészítési idő: 25 perc. A paradicsom szószhoz a DM-ben kapható Alnatura bio darabolt paradicsom konzervet használtam, mindenkinek csak ajánlani tudom, az eredmény önmagáért beszélt!Először is a paradicsomszószt kezdtem elkészíteni: a konzerv tartalmát egy lábosba öntöttem és kis-közepes lángon melegíteni kezdtem.

Ízesítettem sóval, cukorral, borssal és frissen tépett bazsalikom levelekkel. Amíg a fasírtot megcsináltam, szépen be is sűrűsödött, így egyéb sűrítőanyagot nem igényelt, közben néhányszor megkevergettem/kóstolgattam.
A tonhal fasírthoz 1 kis konzerv tonhalból 1 vizes zsemléből, 1 apróra vágott újhagymával, 1 tojással, egy kevés citromlével és frissen reszelt citromhéjjal masszát gyúrtam, borsoztam és óvatosan sóztam is (a tonhal önmagában is elég sós ízű). Kézzel kis gombóc-szerűségeket :) formáztam, zsemlemorzsába forgattam és olajban kisütöttem. 2 személyre elegendő volt ez a mennyiség egy könnyű vacsihoz.
Friss zöldségekből készített salátával tálalható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm!