Oldalak

2013. január 18., péntek

Az elmúlt két hét gyors összegzése

Az elmúlt két hét az aktivitás és az egészséges kajálás jegyében telt, nagyjából. Mondhatom egyébként, hogy időm és ételeim 80%-ában normális, egészséges (diétás) kaját ettem. Meglátjuk, lesz-e hozadéka, a súlyom egyébként a normál tartományban leledzik. Nagyon szeretném, ha tovább csökkenne, persze - de fontos, hogy ne görcsöljek rá nagyon.
Úgy tűnik egyébként, hogy az osztott edzésterv meghozza a hatását, most főleg a karjaimon látok szép változásokat, mintha alakulgatna a dolog. Egyre erősödöm, igyekszem olyan súlyokat választani, amik kicsit megterhelőek, de nem rosszak, és ez úgy tűnik, hogy bejött egyelőre. Úgy érzem, hogy most kicsit hozzá is szokott a szervezetem a rendszeres mozgáshoz, a kezdeti izomláz már nem jelentkezik olyan intenzíven (ha egyáltalán jelentkezik).
Elkezdtem a fegyencedzést, jut is eszembe, fel kell vezessem az eredményeimet a tegnapi húzódzkodásról. Imádok húzódzkodni :) És k... nehezen megy, főleg, hogy most nehezítettem rajta.
Ma pedig officially is pihinap van.
A futást is egyre jobban erőltetem, javult is az eredményem ha jól látom, szóval az irány jó. Gondolataimban felmerült egy hosszabb intervall edzés beiktatása, a hosszabb alatt 15-20 percet értek kb, mindenképpen fontos lenne, hogy hosszabb távon is fejlődjek ne csak 1 km-en.
Mert hogy a célom ugye, hogy elinduljak a 7km-es Vivicittán - be is kéne nevezni majd. Mindig attól félek, hogy ha túlságosan ráparázok az edzésre meg a versenyszellemre, akkor az már nem nekem való lesz és megijedek és abbahagyom - úgyhogy jelenleg ez egy pici kihívás most magam számára, hogy hajtsam magam és fel tudjak készülni a 7km-re. Amúgy ez jó lecke, hiszen hogy fogok tudni így 2 szigetkört futni valaha is, hogy ha nem nyomom magam. Kicsit felpörgetem ezt a folyamatot, ez végülis motivál engem. Majd február végétől ha már jobb idő lesz talán, akkor lehet majd biciklivel járni és sokkal többet futni odakint, az lendíteni fog a helyzetemen. Addig meg marad a kőkemény bodyrock, amit szintén nagyon szeretek és tényleg iszonyú sokat segít. Jut eszembe, ne felejtsek el intervall ötletekért Ágihoz fordulni, nála iszonyú sok variáció van.
Ja, a héten kaptam a kondiban egy dicséretet, mely szerint keményebben edzek, mint a többi lány :) Hihi.. tényleg csapatom rendesen, ez igaz, de hát másként meg nincs értelme az is biztos.
Na, azt hiszem most röviden ennyi, megyek a dolgomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm!