Oldalak

2013. június 3., hétfő

Hoppácska!

Túl vagyok a mai endorfin-löketen :D Mondtam már, hogy imádok edzeni??? :D Jézusmária! :D NAGYON
Mai, újabb sikerek:
- officially lementem spárgába! :)
- emeltem a guggolás súlyon
- emeltem a lábtoló súlyon
- tudtam egymás után 2-t húzódzkodni láblerakás nélkül
- már megint megdicsértek, hogy milyen keményen edzek, keményebben mint a többi lány - há' NANÁ :D
- egyre több arccal köszönünk egymásnak mosolyogva, jó érzés így lejárni a terembe :)
Holnapra vmi jó kis HIIT-et+hasizmot tervezek, készülök a szerdai mászásra, amitől már be vagyok zsongva! :))
Edzés után toltam egy almát, vacsinak meg egy adag csokis fehérje jut. Szeretem hogy van itthon fehérje, mert gyorsan táplálékhoz juttat... mert LUSTA vagyok kaját csinálni :D háhá :P

1 megjegyzés:

Köszönöm!