Oldalak

2013. július 3., szerda

Fegyenc nap

Ma a fegyenc csoport ihletett meg, úgyhogy a mai edzésem alapvetően 3 gyakorlat köré épült: húzódzkodás (4. szint), kézenállás (4. szint) és lábemelés (6. lépés). A szünetekben meg miközben gondolkodtam, hogy milyen gyakorlatokat csináljak még, támasztottam ülve a falat (ezt szoktam máskor is csinálni mikor épp nincs ötletem :D aztán addig ülök ott, amíg ki nem találom, hogy mi legyen a következő - a fáradtsági tényező néha befigyel így az esti órákban már :) ) Kiegészítettem még egy kis hasizommal meg egy hosszabb nyújtással a végén. Jól esett na. Amúgy volt ma némi gondom a járással, mindig edzést követő 2. napon érzem a legjobban meg a lábnapot :D 
Most megint jobban előveszem a fegyences gyakorlatokat és igyekszem következetes lenni. Amúgy egyre jobban érzem, hogy nő a mozgásigényem, és több olyan gyakorlatot szeretnék csinálni, ami tényleg "funkcionálisan" mozgat, mert egyszerűen ÉLETSZERŰ, és ezt nagyon szeretem benne. Nem tudom, hogy miként tudom ezt kiteljesíteni, egyelőre megpróbálom a teremben kezdeni, aztán majd alakul.
Ja, aranyos kis szösszenet mára: fújattam levegőt a biciklimbe - a srác, aki segített nagyon mosolygott, aztán megkérdezte, hogy "táncolok vagy sportolok valamit?" mondom igen, miért? :D "szép izmos a vádlid" ahh mondom ja, igen sportolok :)
Ma amúgy a kajálás körül forogtak a gondolataim, olyan értelemben, hogy lehet, hogy kéne valamit reformálnom vagy változtatnom....... még gondolkozom rajta, semmi életemtől idegen dolgot nem akarok, nem fogok magamra erőltetni az fix, de jó lenne lejjebb dolgozni még a zsírt magamról, ha már ilyen jó kis izmaim vannak (mert hogy vannak :) )... az is rossz, hogy bicóval járok munkába, amitől meg nagyon kívánom a szénhidrátot :-/ próbálok odafigyelni, de néha nagyon-nagyon nehéz.. bár ma mondjuk pl. egész jól ment a dolog. Szóval ez is jár a fejemben, majd meglátom mi lesz. Nyilván már az is sokat segítene, ha a jelenlegi rendszeremben is még szorosabban tudnám tartani magam, mert érzem, hogy ebben még lehetne fejlődni, de nyilván mentálisan nehezebb mint az edzés része. Továbbra is úgy gondolom, hogy hosszú távon mindenképpen jó irányba változom, de a rövidebb távú eredményekért lehet, hogy érdemes lenne még többet (vagy másként) tegyek. kb. ennyi a gondolataim lényege :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm!