Oldalak

2013. szeptember 2., hétfő

Egy dolog viccesebb annál,

mint mikor valaki a teremben biciklizés közben újságot olvas........ hogy ha nem is tekeri közben! :D LOL majdnem hangosan felnevettem. Ezt sose értettem, hogyan lehet újságot olvasni közben... any idea?!
Ma brutállllllll lábnap volt!!!!!!! Nem volt sok időm, de azt maximálisan kihasználtam!
Guggolásban 8x40kg, 6x45kg, 4x50 kg és 2x55kg...... vuhúúúúúúúúúúúúú visszatértem :) Lehet fejlődni tovább, bár ez a 2x55-ös is már az volt :) Aztán mikor pakolgattam le a tárcsákat még az egyik tizessel megálltam széles terpeszben guggolni (súlyt magam előtt fogtam).. Aztán még volt 3x8 merevlábas felhúzás 30 kilóval, amiről fogalmam se volt, hogy én ilyenre képes vagyok :D És a tenyerem hamarabb adta fel a dolgot amúgy. Aztán még haskerékkezdeményeket csináltam medicinlabdával meg simán tenyéren, eléggé adja :) Végül 6 kör ugrálókötél... egyre jobb! Igyekszem a szünetekben is már nem mocorogni, hanem ugrálgatni is.. jó lesz ez, érzem! :) Tabatával meg aztán tényleg jó. Most meg 1 hét szünet megint. De aztán folyt.köv, nincs megállás ősszel sem!!! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm!