Oldalak

2013. november 3., vasárnap

Mikor lettem képes arra

...hogy két 24 kilós kettlebellel "sétálgassak"??????????:))

részletek később, most ebéd :D

A THOR nagyon jól sikerült ma szerintem. Végre helyén voltam az energiákkal meg a kedvvel is. Ez az új edzésterv elég masszív úgy érzem, nagyon kíváncsi vagyok mit fog még kihozni belőlem :) Az izmaim már az elmúlt 4-5 hét alatt is láthatóan formásodtak, ami most egy kicsit;) motivál, amellett, hogy persze erősödtem is sokat, szóval minden szép és jó:)
Tegnapra jutott egykezes fekve nyomás 5 sorozat, és mert nem szoktam képet feltenni, most felteszek egyet:
hurrááá, végre egy THORos kép rólam is :D
remélem egyszer lesz majd deadliftes meg guggolós is megminden:)
A sorozatok között Prone Y-ok, hogy olyan hátizmokat erősítsek, amikről nem is tudtam, hogy léteznek :)
Aztán volt még 5 sorozat goblet squat (20kg), döntött törzsű evezés (30kg) meg 3 sorozat merevlábas felhúzás (40kg) - itt már a fogóerővel voltak gondjaim, jól elfáradt mindkét alkarom.
A végén pedig két kör farmers walk 2x24 kilós kettlebellel... utólag esett le, hogy az 48 kiló!!! Mondogattam már itthon, hogy most már építkezésekre el tudok majd menni dolgozni, ha úgy adódik.... :D
Elfáradtam azért, mit ne mondjak. Lelkiismeret furdalás nélkül toltam be az ebédet edzés után: csirkehúsleves (tészta nélkül, sok husival, zöldségekkel), libacomb párolt lilakáposztával és fóliában sült krumplival (előmártonnap), desszertnek cukormentes almáspite tk lisztből........ mert megérdemlem! :P vagy nem, de akkor is jól esett:) 
Harci feladatom a jövő hétre: felírni mindent, amit eszek. Lehet, hogy vannak terveim (még hiányzik azért a 100% motiváltság) jövő tavaszra (már kevesebb mint 5 hónap..!) vonatkozóan, amik kötődnek a jó étrendhez, aztán megnézzük, mit tudok tenni, hogy el is érjem azokat :) (szerk: végül is, annyi mindent elértem már eddig is önerőből, ezt is bevállalhatnám hmmmm..)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm!