Oldalak

2014. január 10., péntek

Az jó dolog, ha hagysz magadnak időt



A tegnapi türelem megtette hatását, mára egész jól voltam minden szinten. Sikerült nagyjából eleget aludnom, a vitaminjaim pótlása pedig szintén jó hatással volt rám.

A diéta rendben megy tovább, mai adagok:

Reggeli: szokásos kávé tejjel, 10 deka fűszeres túrókrém 1 ropikenyérrel 
Délelőtt: egy adag fehérje
Ebédre: csirkemell brokkolival, ebéd után egy kávé kis tejjel
Edzés előtt másfél órával: kb 10 deka túró fél adag fehérjével elkeverve, egy marék kesudió 
Edzés után: egy adag Scitec mogyorós-csokis fehérje - ebből csak 1-1 zacskót szoktam venni és általában a THOR-os alkalmakra tartogatom, nagyon finom, szeretem; aztán egy pici banánból turmix, egy adag mogyoróvaj végre!!!! (házi, cukormentes egy kis földimogyoró olajjal krémesített), két ropikenyéren pár szem aszalt áfonyával (hozzáadott cukor mentes). Mivel még úgy érzem, éhes vagyok, ezért lehet, hogy bedobok némi sonkát meg zöldségeket.

Összességében ettem ma kb. 99 g szénhidrátot, 61 g zsírt és 188 g fehérjét (OMG) (1722 kalória). Azt hiszem, elégedett lehetek. 

A mai edzés nagyon-nagyon jó volt!!! Számítottam rá, hogy ilyenkor a THOR-ban sokan vannak - számomra túl sokan, mert nehezebben tudok így koncentrálni -, ezért vittem magammal zenét a bemelegítésre. Ez jó ötletnek bizonyult, mert egész jól fel is pörgetett a dolog :)
A vállam még mindig érzem egy kicsit, de már nem olyan vészes a dolog. Holnap majd figyelek rá, hogy véletlenül se erőltessem túl.

A guggolás 50 kilóval rendben ment, a húzódzkodás is, a fekvőkkel se volt gond. A TGU-mat rendbe raktuk egy kicsit, ezzel már megint küzdök amúgy, nem könnyű gyakorlat! (A zárójelesnél is zárójelesebben ismét felteszem a kérdést, hogy hogyan lesz ebből 17,5 kiló a jövő héten?! össze kell magam szedni :) )

A mai fő gyakorlatom Pendlay evezés volt. Én. Kis. Naiv. Múlt héten 27,5 kilóval csináltam, mert már régen csináltam és legutóbb még 32,5 kiló volt a max, amivel csináltam, gondoltam emlékeztetőül jó lesz. Jó is volt persze, de ma meg felraktam a 30 kilót és nem éreztem nehéznek. Szóval rápakoltunk még 10-et, így 40 kilóval nyomtam le a szériámat! Örülés van, fejlődtem benne :) Nekem nagy kedvencem ez a gyakorlat!

Glenn Pendlay
Ő itt Mr. Pendlay :D hellóka!
A pörgetésben szerencsére nem haltam meg ma, de azért eléggé lefárasztott. Válogatott kínzásként kaptam kötélre fekvésből felkapaszkodás-lemászást (Zsolt azt mondta szeretné, ha majd tudnék kötélre mászni is haha), medicinlabda emelgetést (földről fej fölé), power rope-ot, végül TRX-en oda-vissza kézensétát. A power rope után bármit csinálni, na az gyilkos.

Jó kedvvel, jó erőben tudtam végig csinálni a mai edzést - ez egyelőre a kaja miatt is jó visszajelzés, nem érzem, hogy gyenge lennék. Úgy ért véget az edzésem, hogy frissebbnek éreztem magam, mint amikor elkezdtem, ez mindenképpen siker. A tervek holnapra: lájtos jóga és egy kis street workout! :) De ezen felül a hétvégén "dolgozom" majd egy kicsit az alváspótlásomon, mert a pihenés a fejlődés egyik legfontosabb pillére (mint tudjuk).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm!