Oldalak

2014. február 2., vasárnap

DEADLIFT 80KG

DEADLIFT 80kg!!!!!!!! :) Nagyon boldog vagyok! Haladok, haladok!!!

Érdekes, hogy így az aktuális edzés ciklus, plusz a hétnek a végére annyira elfáradtam már, hogy kitörő boldogság helyett mérhetetlen nyugalmat érzek magamban. Na jó, néha azért rámtör az IGEN, MEGCSINÁLTAM, JÉZUSMÁRIA érzése is. Meg még egy valami: Zsolt, fantasztikus vagy, köszönöm!!!!!!!! Nagyon jó a közös munka, nagyon jó. Mehet tovább a b.szatás, nem p.csáskodunk:))))))



Deadlift maxolni HATALMAS érzés, nem is tudom talán szavakkal jól megfogni. Ez egy olyan súly volt, amit már nem tudtam olyan gyorsan felemelni, minden centiért meg kellett dolgozni, amíg megcsináltam.. Beleborzongok, ha eszembe jut. Zseniálisan jó élmény, iszonyat sok motivációt és energiát ad. Nagyon sokat.

Az új edzésciklusom nagyon izgi lesz, teljes mértékben az igényeimhez, szükségleteimhez és a céljaimhoz szabott, tele van mindenféle jósággal. A jobb vállam továbbra is problémás, most adok/adunk neki egy kis időt, hogy regenerálódjon, az segít a legtöbbet. Viszont törzserősítek majd ezerrrrrrrrel, megtanulok lélegezni, a vállamat támogató hátizom erősítések és egyéb fincsiségek is lesznek. Az erősödést két szerelmemnek: a guggolásnak és a felhúzásnak szentelhetem ezúttal :) Egy kis szünet lesz most fekve nyomásban és Pendlay-ben is. Nagyon szeretném, ha egy normális húzódzkodás összejönne végre, dolgozni fogok tovább ezen is. Emellett a minden szempontból szabályos fekvőket is tanulom tovább. Ismét lesz egy kevés pörgetés is. Mindig van hova fejlődni.

Ami a diétát illeti, majd megpróbálok valamiféle összegzést csinálni az elmúlt 1 hónapról, hiszen már ennyi idő óta tartom ezt az új rendszert. Ami jó, hogy az erővel nem volt gond mellette.......és mivel a gyorsabb ütemű fogyás és az erősödés nem mennek egyszerre, én inkább amellett vagyok, hogy az erősödést választom.... Az erősödéssel párhuzamosan úgy is folyamatosan alakulok majd, ahogyan az elmúlt hónapokban is észrevétlenül alakultam... Ez számszerűsítve kb. azt jelenti majd, hogy lassú fogyást/stagnálást várok a súlyomban, alakilag meg egy kis formálódást, de ha emellett ennyi örömet jelent egy-egy edzés, egy-egy siker megélése, akkor azt mondom, hogy tényleg nagy örömmel és őszintén választom ezt a hosszabb utat :) Amit biztosan érzek, hogy a rendszert alapvetően könnyű tartani és jól össze tudtam illeszteni a mindennapos rutinommal.

Amivel pedig kerek lesz a történet: PIHENNEM kell. Úgyhogy most sok alvást tervezek és nem edzést :D A pihenés ugyanúgy az edzés része, főleg ha ilyen erőgyakorlatokat végez az ember. Egyszerűen elengedhetetlen. Akinek tehát nincs ideje edzeni sokat egy héten, járjon erőemelni, mert abból már heti 3 alkalom is látványos eredményeket hoz majd minden szinten ;) Az új edzéstervemben is inkább 3 mint 4 edzésem lesz egy héten, úgyhogy talán némi extraságok is beleférnek majd mint jóga (vagy falmászás (ez utóbbi csak akkor ha a vállam rendben lesz)). Street workoutot meg ilyeneket most nem tervezek, sokkal jobban járok, ha szétforgácsolódás helyett egy valamire koncentrálok, és ez bizony A POWERBUILDER :) *sigh*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm!