Oldalak

2014. szeptember 22., hétfő

Amikor "jól" indul a hét

Nagyon tanulságos volt a ma reggeli edzés. Minden szándékom ellenére, hogy ne csináljak az egészből érzelmi kérdést, mégis voltak olyan pillanatok, amikor szívesen elsírtam volna magam. Nem akarom "férfias"-nak bélyegezni ezt a sportot, mert szerintem az erősödés minden embernek célja kéne, hogy legyen, de tény, hogy a tervszerűség, a rendszeresség, a kitartás, a következetesség, az, hogy nem picsáskodhatunk olyan dolgok, amik egy ehhez kevéssé szokott embert azért rendesen próbára tudnak tenni. Direkt nem mondom, hogy a nőket általában, mert ebben nem hiszek. Tény viszont, hogy sok mindenhez viszonyulunk érzelmi szempontból (ami természetesen nem baj), és ez a sport ezt nem mindig engedi ezt meg. Én le akartam tenni ezt a dolgot egy kicsit, lelkes is vagyok, aztán mégis belefutottam egy kicsit megint. Terápiás jelleggel meg kiírom magamból ide :)

Ma például MÁR MEGINT szenvedtem a guggolással. De ennek egyébként egy nagyon fontos oka van (és ez kurvára nem érzelmi), hogy a tegnapi edzés nagyon elfárasztotta a hátsómat, igen intenzív izomlázam lett, és minden SMR hengerezés meg bemelegítés ellenére nem sikerült eléggé munkára bírni ma guggolás közben, illetve sokkal hamarabb elfáradtam benne, mint szerettem volna. Pihentetnem kell. Konkrétan járni is alig bírtam most már edzés után. Szóval első számú üzenetem: a bolgár guggolás és a cook hip lift remek gyakorlatok a fenék erősítésére, én nagyon koncentráltan érzem a hatásukat.
Szóval úgy álltam neki a guggolásnak, hogy nem lesz vele gond, aztán mégse ment. Persze, számít az is, hogy tanulom az új technikát, amit Zsolt mutatott, gyakorlatilag 1 év után kezdem másként csinálni, szóval adni kell a dolognak egy kis időt, ez is benne van most. A tanuláshoz türelem kell.

A fekvenyomás se ment úgy, ahogy arra számítottam, valószínűleg a fáradtság az oka ennek is. Próbálom itt is a helyes technikát elsajátítani. Jó egyébként látni, hogy az edzéstervben szereplő egyes edzéselemek hogyan támogatják egymást. Szóval továbbra is szükséges 1 pihenőnap két edzés között, és ha kell, akkor rugalmasnak kell legyek az edzéseim beosztásában. 

Maradék időben húzódzkodtam meg törzserősítettem.

Ami viszont jó: alig várom az ebédet :D Kedvesem isteni jót főzött, csupa gainz az egész, majd hozok receptet is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm!